torstai 18. elokuuta 2011

Palaan vielä tunnustusasioihin

Tahdon kiittää tunnustuksista;
ja

Näihin tunnustuksiin olen vastannut täällä, joten vastaukset voi lukea sieltä. Minusta on ihanaa kun, jokainen näistä kolmesta edellä mainitusta blogista on täysin erilainen ja he halusivat jakaa tunnustuksen minulle, vedän tästä johtopäätöksen, että muutkin ( olen siitä otettu ) kuin puutarhabloggaajat tai muut kanssani samanlaiset viherpiipertäjät ovat kiinnostuneet blogistani. Käykäähän muutkin katsomassa heidän ihania blogejaan.

Ruusu kaikille teille ihanaisille.

Toivottelee Tuija



5 kommenttia:

JaanaElina kirjoitti...

Tunnustukset tuli juuri oikeaan paikkaan.

Huh,kylläpäs siellä kuntoillaan.Lähetä tänne miullekin pientä kipinää.Onneksi kohta alkaa tykyesijumpat.Sitten on saatava aikaiseksi lähteä.Hallikin jo onneksi aukesi kesätauon jälkeen.

Mukavaa viikonloppua.

Mari kirjoitti...

Onnea tunnustuksista! Ihana ruusu <3 Mitä lajia se on?

sylvi kirjoitti...

Onnittelut tunnustuksista, olet ansainnut ne.
Onpa kaunis ruusu.
Mukavaa viikonloppua sinulle!

Liisa kirjoitti...

Onnea vielä kerran tunnustuksista. ne lämmittää mieltä. Minä olen huono vastailemaan noihin tunnustuksien kysymyksiin ja niinpä ne usein unohtuu sinne Ö-mappiin, täytyy tunnustaa syyllisenä. Olen kuitenkkin hyvin otettu jos saan tunnustuksen.

Mukavaa viikonloppua.

Susanne kirjoitti...

Kivat vastaukset olet jo aikaisemmin tunnustukseen laittanut. Ajattelin ettet huomannut tunnustustani, mutta kiva kun huomasit ja
kiitos Tuija kauniista sanoistasi ja linkityksestä!:)
Mukavaa viikonloppua!